close

 

 

Ever since I was a child
自從我孩提時

I've turned it over in my mind
就有個想法在我腦海裡翻來覆去

I sang by the piano
我在鋼琴旁唱著

Tore my yellow dress and
撕毀了我的黃色洋裝,然後

Cried and cried and cried
哭啊哭啊哭

 

And I don't want to see what I've seen
而我不想看見那些我已看過的

To undo what has been done
去復原那些已發生的事

Turn off all the lights
關上所有的燈

Let the morning come, come
讓黎明到來吧

 

Now there's green light in my eyes
現在有盞綠燈在我眼前

And my lover on my mind
我的愛人在我心中

And I sing from the piano
我藉著鋼琴演唱著

Tear my yellow dress and
撕毀我的黃色洋裝,然後

Cry and cry and cry
哭啊哭啊哭

Over the love of you
終結對你的愛

 

On this champagne-drunken home
在這個被香檳沉醉的家

Against the current of gold
倚靠著黃金的潮流

Everybody see I love him
每個人都認為我愛著他

'Cause it's the feeling that you get
因為這是你認為的感覺

When the afternoon is set
當下午來臨

On the bridge into the city
在那鄰接城市的橋樑

 

And I don't want to see what I've seen
而我不想看見那些我已看過的

To undo what has been done
去復原那些已發生的事

Turn off all the lights
關上所有的燈

Let the morning come, come
讓黎明到來吧

 

Now there's green light in my eyes
現在有盞綠燈在我眼前

And my lover on my mind
我的愛人在我心中

And I sing from the piano
我藉著鋼琴演唱著

Tear my yellow dress and
撕毀我的黃色洋裝,然後

Cry and cry and cry
哭啊哭啊哭

 

'Cause your're a hard soul to save
因為你是個難以保存的靈魂

With an ocean in the way
帶著海洋的深不可測

But I'll get around it
但我會征服它

'Cause your're a hard soul to save
因為你是個難以保存的靈魂

With an ocean in the way
帶著海洋的深不可測

But I'll get around it
但我會征服它

 

Now there's green light in my eyes
現在有盞綠燈在我眼前

And my lover on my mind
我的愛人在我心中

And I sing from the piano
我藉著鋼琴演唱著

Tear my yellow dress and
撕毀我的黃色洋裝,然後

Cry and cry and cry
哭啊哭啊哭

Over the love of you
終結對你的愛

 

Cry and cry and cry
哭啊哭啊哭

Over the love of you
終結對你的愛

(I can see the green light)
(我可以看見綠光)

(I can see it in your eyes)
(我可以看見它在你眼裡)

Cry and cry and cry
哭啊哭啊哭

Over the love of you
終結對你的愛

 

I can see the green light
我可以看見綠光

I can see it in your eyes
我可以看見它在你眼裡

arrow
arrow
    全站熱搜

    KISS 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()